Известие

Collapse
No announcement yet.

Разлика между единичен и двоен ауспух на 1,9

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Разлика между единичен и двоен ауспух на 1,9

    Колеги, някой, който го е правил или има опит, какви са плюсовете и минусите на двойния ауспух (от двата края на 159ката). Не харесвам промяна от фабричното, но мисля, че повече ще ми допада да са равномерни тръбите от двата края. Притесненията са ми: да не шуми повече/ да не се охлажда по-различно колата и тн. А най-добре дори е да не се пипа нищо по системата, а естетически да изглежда, че е с два Очаквам вашите мнения.
    Благодаря
    Last edited by yanislavv50; d.m.y г., 23:00.

  • #2
    Принципно се слагат, когато двигателя в V или W образен. Ако търсиш красота, слагаш или една "мъртва" тръба от другата страна или разклоняваш преди задното гърне и по мое мнение трябва да сложиш още едно, защото ще започне да реве неприятно. В първия случай с "мъртвата" тръба, ще имаш идиотската ситуация на уж V-oбразен мотор с неработеща една страна цилиндри . Иначе ще доста по-красиво. От техническа гледна точка, е възможно да имаш нарушение в работата.
    Last edited by GammaRay; d.m.y г., 10:43.
    Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

    Comment


    • #3
      Доколкото зная задната броня на 159ката е подготвена за две гърнета и когато е едно просто има капачка оъ едната страна.
      Това е правено и питано вече и за целта е нужна генераьия от 2.4, 2.2, 3.2 мотори и защитната ламарина над второто гърне и си в джаза.
      Не помня само дали няма разлика и резервоара- тук някой запознат да каже , че май имаше нещо...
      Ак е така просто раклонете преди крайното гърне сложи някви по малки гърнета крайни, за да не пречат на резервоара. Кофтито е че трябва да се махне оригиналното за да се сожат две еднакви
      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

      Comment


      • #4
        А как ви се струва идеята да се сложи само права тръба от другата страна и с електронна клапа да се отваря когато искаш як звук и да си я затваряш когато си със 140 по магистралата да речем, да не ти бучи на главата?
        Карам Пижо 406 HDi, но само през деня! Нощем в сънищата си карам Alfa

        Comment


        • #5
          На 1.9 звукът не е толкова як колкото на 2.4 .

          От тази гледна точка, ако ще е само за звук, не ми се струва толкова разумно.

          Виж от естетична гледна точка вече е друг въпрос...
          Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

          Comment


          • #6
            Абе като цяло е смешно да излиза пушек само от едната тръба.
            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
            Горе главата, нищо че е празна...

            Comment


            • #7
              Ако говориш за JTS заповядай ако си от София да чуеш звука. Купил съм я с двоен ауспух. С единичен даже не знам как звучи за да ти направя сравнение.
              Alfa Romeo GTV - 1.8 - 144hp TS
              Alfa Romeo 159 - 1.9 - 160hp JTS

              Comment


              • #8
                Моята е 1.9 jtd с 2 тръби отзаде. Оригинални са всичко както трябва, с гумичките около ауспуха, пушат си едновремено , не можеш да разбереш че е имало някаква интервенция. Радо от София ми е правил.
                PS нямам други снимки, така че е една зимна ще свърши работа😁😁😂
                Attached Files
                EX : Alfa Romeo GT 1.9JTD '06
                Alfa Romeo 159 Ti 1.9JTDm '07

                Comment


                • #9
                  И да вметна че дпфи и егр няма всички карантии са премахнати ,и звука не се е променил
                  Attached Files
                  EX : Alfa Romeo GT 1.9JTD '06
                  Alfa Romeo 159 Ti 1.9JTDm '07

                  Comment


                  • #10
                    Друго ви казвам момчета.

                    Не е все едно дали слушаш как работи 5 цилиндров двигател или как работи 4 цилиндров двигател.

                    Не говоря за бензиновите.Там звукът на двигателя по начало е различен.

                    Но няма нужда да идвам.Има U tube за тази работа.Слушал съм и бензинов 1.9 и 2.2 и 3.2 и съм слушал и дизелов 2.4 и 1.9.

                    Първоначалната ми цел беше 159 с 2.2 двигател и селеспийд.Ей, на тази колко пъти съм се "возил" преди да купя 2.4 -ката ... : https://www.youtube.com/watch?v=PszpXYGlyj4

                    само аз си зная ...
                    Last edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 13:17.
                    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                    Comment


                    • #11
                      Като гледам отдолу,за две тръби и една тръба си трябват различни резервоари.
                      alfa 159 1,8 mpi/lpg

                      Comment


                      • #12
                        Разликата отдолу е единствено, че при тези с 1 няма термо щит от другата страна. И уж "капачето' от другата страна като се махне не е 1:1 дупката, няма я дълбочината на фабричното. Права тръба само от едната страна не е вариянт, щото ще ти бучи само на едното ухо. Звука от 1.9 с двойна генерация без дпф и без крайни гърнета ми е много по-приятен от фабричния. При равномерно каране дори с 160 не бучи неприятно, а пък при смачкване на 2ра и трета звучи много добре. Хич не съжалявам, че махнах гърнетата

                        Comment


                        • #13
                          Специално на моята 1.8 откъм страната на генерацията резервоара има една вдлъбнатина,която я няма от другата страна.За дизела не знам.
                          alfa 159 1,8 mpi/lpg

                          Comment


                          • #14
                            На дизела има вдлъбнатина и от другата страна на резевоара. Поръчани са гърнетата + тръба + сплит и всичките скоби и маншони, че и са получени, но още не са монтирани. Студенууууу. Тепърва има с доста неща да се занимавам. Накрая и аз се сдобих с една "грозна" Алфа или "грозен" Ромео ли?
                            Last edited by Chinook; d.m.y г., 06:55.
                            ...

                            Comment


                            • #15
                              Ето я моята с оригинални тръби от 2.4, аспусите са "Рагазон"
                              Attached Files
                              Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                              159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                              NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                              Comment

                              Working...
                              X